TEST CL1 1234567891011121314151617181920 Το χρονικό όριο για την απάντηση, έχει εξαντληθεί. TEST CL1Θεωρητικές Εξετάσεις Πιστοποίησης HMCS – CL1 Παρακαλούμε πληκτρολογήστε τον κωδικό εισόδου (χωρίς copy-paste). The number of attempts remaining is 3Θεωρητικές Εξετάσεις HMCS-CL1Φόρμα ΕγγραφήςΠαρακαλούμε συμπληρώστε το Επώνυμο και το Όνομα σας με κεφαλαία, όπως αναγράφονται στην ταυτότητα ή το διαβατήριο σας. Έχετε τρεις (3) προσπάθειες για να ολοκληρώσετε το τεστ. Καλή Επιτυχία ! ΕπώνυμοΌνομαΕπώνυμο (στα Αγγλικά)Όνομα (στα Αγγλικά)Ημερομηνία Γέννησης (π.χ. 1/1/2000)EmailΚινητό τηλέφωνο (χωρίς το +30)Περιοχή κατοικίας (π.χ. Αθήνα-Γκύζη)Έχω ολοκληρώσει και το πρακτικό σκέλος των εξετάσεων:Έχω ολοκληρώσει και το πρακτικό σκέλος των εξετάσεων:ΝαιΌχι 1 / 20 Tags: TEST CL11. Πόσα και ποια συγκεκριμένα σετάκια, θα αφήσει ο/η επικεφαλής, για να κατέβει από διαδρομή αθλητικής αναρρίχησης μονής σχοινιάς, σε περίπτωση που χρειαστεί να υποχωρήσει πριν φτάσει στο ρελέ ? A. Θα αφήσει ένα πάρα ένα, τα σετάκια που έχει τοποθετήσει πάνω στη διαδρομή. B. Θα αφήσει τουλάχιστον τα τρία τελευταία σετάκια που έχει τοποθετήσει. C. Θα αφήσει τουλάχιστον τα δύο τελευταία σετάκια που έχει τοποθετήσει. D. Θα αφήσει το τελευταίο σετάκι που έχει τοποθετήσει και θα μαζέψει όλα τα υπόλοιπα 2 / 20 Tags: TEST CL12. Ποιο τμήμα του σχοινιού, αναφέρουμε ως «ενεργό σχοινί» ? A. Αυτό που έχει δεχθεί τις πιο πολλές πτώσεις. B. Αυτό που βρίσκεται ανάμεσα στον κόμπο δεσίματος του αναρριχητή και το σετάκι της τελευταίας ασφάλειας. C. Αυτό που χρειαζόμαστε για να κλιπάρουμε. D. Αυτό που βρίσκεται ανάμεσα στην ασφαλιστική συσκευή του ασφαλιστή και τον κόμπο δεσίματος του αναρριχητή. 3 / 20 Tags: TEST CL13. Πως στήνουμε ένα top rope, σε οργανωμένο πεδίο μονής σχοινιάς, που έχει στο τέλος της διαδρομής, ρελέ που αποτελείται από δύο ασφάλειες (αγκύρια), μη συνδεδεμένες μεταξύ τους ? A. Τοποθετούμε σε κάθε ένα από τα δύο αγκύρια του ρελέ, ένα κρίκο maillon rapide και περνάμε το σχοινί του top rope σε αυτούς. B. Περνάμε απευθείας το σχοινί του top rope, στους μόνιμους κρίκους του ρελέ. C. Τοποθετούμε δύο αντεστραμμένα σετάκια στην χαμηλότερη αγκύρωση (ασφάλεια) του ρελέ και ένα καραμπίνερ ασφαλείας στην ψηλότερη και περνάμε το σχοινί του top rope σε αυτά. D. Τοποθετούμε ένα σετάκι στην χαμηλότερη αγκύρωση (ασφάλεια) του ρελέ και ένα καραμπίνερ ασφαλείας στην ψηλότερη και περνάμε το σχοινί του top rope σε αυτά. 4 / 20 Tags: TEST CL14. Τι εκφράζει ο συντελεστής πτώσης ? A. Το μέγεθος του σοκ που ασκείται στα υλικά και τον αναρριχητή, αφού ολοκληρωθεί η ανάσχεση μιας πτώσης. B. Το μέγεθος του σοκ που ασκείται στα υλικά και τον αναρριχητή, τη στιγμή που ξεκινά η ανάσχεση μιας πτώσης. C. Τις πιθανότητες που έχει ο επικεφαλής, να κάνει πτώση μήκους διπλάσιου από την τελευταία ασφάλεια που έχει τοποθετήσει. D. Τη δύναμη που απαιτείται να καταβάλει ο ασφαλιστής, για να συγκρατήσει την πτώση του επικεφαλής. 5 / 20 Tags: TEST CL15. Σε ποιο σημείο τοποθετείται ο γαλλικός αυτοσφιγγόμενος κόμπος, κατά την υποχώρηση από μια σπορ διαδρομή, όταν θέλουμε να αφήσουμε στο βράχο, τα λιγότερα δυνατά υλικά (R2) ? A. Στο κάτω καραμπίνερ από το σετάκι, που είναι τοποθετημένο στην ασφάλεια όπου έγινε η υποχώρηση. B. Στον κλώνο ανόδου από το σχοινί που κρεμόμαστε. C. Στον κλώνο καθόδου από το σχοινί που κρεμόμαστε. D. Κάτω από την μισή ψαλιδιά. 6 / 20 Tags: TEST CL16. Τι σημαίνει ο όρος «on sight», για την ελεύθερη αναρρίχηση μιας διαδρομής ? A. Επικεφαλής χωρίς πτώσεις ή ξεκούραση (σεκ) στο σχοινί, μετά από μια το πολύ αποτυχημένη προσπάθεια. B. Με την πρώτη προσπάθεια top rope, χωρίς πτώσεις ή ξεκούραση (σεκ) στο σχοινί και παίρνοντας πολύ καλά τα μπόσικα. C. Με την πρώτη προσπάθεια επικεφαλής, χωρίς πτώσεις και έως μια φορά ξεκούραση στο σχοινί (σεκ). D. Με την πρώτη προσπάθεια επικεφαλής, χωρίς πτώσεις ή ξεκούραση (σεκ) στο σχοινί. 7 / 20 Tags: TEST CL17. Με πόσα περίπου κιλά, ισοδυναμεί η μονάδα μέτρησης kilonewton (kN) ? A. 10 kg B. 1 kg C. 1.000 kg D. 100 kg 8 / 20 Tags: TEST CL18. Πως ασφαλίζουμε τον/την επικεφαλής, με ασφαλιστική συσκευή τύπου Reverso ? A. Το μη ενεργό τμήμα του σχοινιού, μπαίνει διπλωμένο στην υποδοχή της συσκευής, πάνω από το ενεργό. B. Το ενεργό τμήμα του σχοινιού μπαίνει διπλωμένο στην υποδοχή της συσκευής, πάνω από το μη ενεργό. C. Τοποθετούμε την ασφαλιστική συσκευή, στον ιμάντα εργασίας του μπωντριέ μας, έτσι ώστε η στρογγυλή τρύπα της συσκευής, να βλέπει προς τα κάτω. D. Επιβάλλεται να συγκρατούμε συνεχώς το ενεργό τμήμα του σχοινιού, με το ένα μας χέρι. 9 / 20 Tags: TEST CL19. Τι σημαίνουν οι όροι «Safety Working Load» και «Working Load Limit» ? A. To Safety Working Load, είναι το μέγιστο φορτίο, που εγγυάται ο κατασκευαστής ότι μπορεί να αντέξει το συγκεκριμένο υλικό. B. To Working Load Limit, είναι το μέγιστο φορτίο λειτουργίας του υλικού, που προτείνεται από τον κατασκευαστή για καθημερινή χρήση. C. To Safety Working Load, είναι το ελάχιστο φορτίο λειτουργίας του υλικού που προτείνεται από τον κατασκευαστή για καθημερινή χρήση. D. Το Working Load Limit, είναι το ελάχιστο φορτίο, που εγγυάται ο κατασκευαστής ότι μπορεί να αντέξει το συγκεκριμένο υλικό. 10 / 20 Tags: TEST CL110. Πως υπολογίζεται ο Συντελεστής Πτώσης ? A. Πολλαπλασιάζοντας το μήκος της πτώσης με την επιτάχυνση της βαρύτητας. B. Διαιρώντας το μήκος του ενεργού τμήματος του σχοινιού, με το μήκος της πτώσης. C. Διαιρώντας το μήκος της πτώσης, με το μήκος του ενεργού τμήματος του σχοινιού. D. Διαιρώντας το μήκος του ενεργού τμήματος του σχοινιού, με το Impact Force της πτώσης. 11 / 20 Tags: TEST CL111. Τι είναι το Impact Force ? A. Η δύναμη που μεταδίδεται στα υλικά, τον ασφαλιστή και τον αναρριχητή κατά την ανάσχεση μιας πτώσης. B. Η μέγιστη δύναμη ανάσχεσης μιας πτώσης, πέραν της οποίας το σχοινί κόβεται. C. Η δύναμη που ασκεί ο ασφαλιστής, για να συγκρατήσει την πτώση του αναρριχητή. D. Η δύναμη που προκύπτει πολλαπλασιάζοντας το βάρος του αναρριχητή με τον συντελεστή πτώσης. 12 / 20 Tags: TEST CL112. Πως τοποθετείται η πύλη του καραμπίνερ που περνάει το σχοινί, στην αναρρίχηση επικεφαλής ? A. Κοιτώντας τον βράχο. B. Στην ίδια πλευρά ως προς την κατεύθυνση του αναρριχητή. C. Στην αντίθετη πλευρά από την κατεύθυνση του αναρριχητή. D. Δεν έχει σημασία η πλευρά της πύλης, αρκεί το σχοινί να έχει κλιπαριστεί στο καραμπίνερ. 13 / 20 Tags: TEST CL113. Τι πρέπει να κάνει ο αναρριχητής, όταν κατεβαίνοντας με την μέθοδο “κουβάς” και μαζεύοντας τα υλικά, από μια σπορ διαδρομή με διαγώνια πορεία, φτάσει στην τελευταία ασφάλεια (πρώτο σετάκι από το έδαφος) και διαπιστώσει ότι αντιμετωπίζει ενδεχόμενο εκκρεμούς, το οποίο αν συμβεί θα καταλήξει σε πρόσκρουση σε εμπόδιο (π.χ. δέντρο, βράχο κλπ) ? A. Αφήνει και τα δύο σετάκια (τρόλεϋ & τελευταίο), ως έχουν πάνω στην διαδρομή και συνεχίζει την κατάβαση ως το έδαφος. B. Αφαιρεί πρώτα το σετάκι-τρόλεϋ από το σχοινί και μετά το τελευταίο σετάκι από την πλακέτα και συνεχίζει την κατάβαση ως το έδαφος. C. Αφαιρεί πρώτα το τελευταίο σετάκι από την πλακέτα και μετά το σετάκι-τρόλεϋ από το σχοινί και συνεχίζει την κατάβαση ως το έδαφος. D. Δεν έχει σημασία ποιο σετάκι θα βγάλει πρώτο και ποιο δεύτερο, αρκεί να παρθούν καλά όλα τα μπόσικα του σχοινιού, ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο το μήκος του εκκρεμούς, πριν συνεχίσει την κατάβαση ως το έδαφος. 14 / 20 Tags: TEST CL114. Τι είναι το «Run Out» ? A. Η απόσταση του επικεφαλής, από την θέση ασφάλισης του ασφαλιστή. B. Η απόσταση του επικεφαλής, από το ρελέ. C. Η απόσταση του επικεφαλής, από την τελευταία ασφάλεια, είτε έχει κλιπάρει το σχοινί του σε αυτήν είτε όχι. D. Η απόσταση του επικεφαλής, από την τελευταία ασφάλεια που έχει κλιπάρει το σχοινί του. 15 / 20 Tags: TEST CL115. Ποια είναι τα ελάχιστα υλικά που απαιτούνται, για να εκτελέσουμε τους βασικούς χειρισμούς αυτοδιάσωσης (R 1-5), στην επικεφαλής αναρρίχηση που διεξάγεται σε οργανωμένα πεδία μονής σχοινιάς ? A. Ένα καραμπίνερ ασφαλείας HMS ή D, ένας ιμάντας νάιλον 60 cm, ένας κρίκος maillon rapide και ένα κορδονέτο διαμέτρου 5-6 mm. B. Ένα καραμπίνερ ασφαλείας HMS ή D, μια συσκευή ασφάλισης, ένας κρίκος maillon rapide και ένα κορδονέτο διαμέτρου 5-6 mm. C. Ένα καραμπίνερ ασφαλείας HMS, ένα καραμπίνερ ασφαλείας D, ένας ιμάντας νάιλον 60 cm και ένα κορδονέτο διαμέτρου 5-6 mm. D. Ένα καραμπίνερ ασφαλείας HMS ή D, ένας κρίκος maillon rapide και ένα κορδονέτο διαμέτρου 5-6 mm. 16 / 20 Tags: TEST CL116. Ποιο είναι το όριο ασφαλείας, για την δύναμη που μπορεί να αντέξει στιγμιαία το ανθρώπινο σώμα, κατά την ανάσχεση μιας πτώσης ? A. 12 kΝ B. 8 kΝ C. 15 kΝ D. 10 kΝ 17 / 20 Tags: TEST CL117. Ποιο είναι το Working Load Limit ενός υλικού, που έχει Safety Working Load 23 kN ? A. 5,75 kN B. 7,7 kN C. 2,3 kN D. 11,5 kN 18 / 20 Tags: TEST CL118. Που πρέπει να βρίσκεται το σχοινί του/της επικεφαλής, όταν έχουμε κινήσεις που αποκλίνουν από την νοητή κατακόρυφο πορεία, μιας αναρριχητικής διαδρομής ? A. Εμπρός & έξω από τα δύο πόδια και να έρχεται από τη μεριά του ασφαλιστή. B. Έξω & πίσω από τα δύο πόδια και να έρχεται από τη μεριά του ασφαλιστή. C. Ανάμεσα στα πόδια και πίσω μόνο από το ένα από αυτά. D. Δεν έχει σημασία σε πια θέση βρίσκεται το σχοινί, αρκεί να μην εμποδίζει τις κινήσεις επάνω στο ανάγλυφο του βράχου. 19 / 20 Tags: TEST CL119. Ποιο κόμπο θα χρησιμοποιήσουμε, για να φιξάρουμε το σχοινί της κατάβασης μας, σε περίπτωση που χρειαστεί να κατέβουμε επειγόντως από μια αναρριχητική διαδρομή (R5), λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας (π.χ. λιποθυμία) του ασφαλιστή ? A. Ολόκληρη ψαλιδιά B. Μουλαρόκομπο C. Μισή ψαλιδιά D. Οχτάρι 20 / 20 Tags: TEST CL120. Ποιος Συντελεστής Πτώσης (Σ.Π.) είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος ? A. O θεωρητικός Σ.Π. είναι μεγαλύτερος από τον πραγματικό μέχρι τη μέση περίπου της σχοινιάς, ενώ στη συνέχεια γίνεται μικρότερος (κυρίως προς το τέλος της). B. Ο πραγματικός Σ.Π. είναι μεγαλύτερος από τον θεωρητικό στα πρώτα μέτρα της σχοινιάς (έως και 10 m), ενώ στη συνέχεια γίνεται σχεδόν ίσος με αυτόν. C. Ο θεωρητικός Σ.Π. είναι μεγαλύτερος από τον πραγματικό. D. Ο πραγματικός Σ.Π. είναι μεγαλύτερος από τον θεωρητικό. Your score isΦόρμα Αξιολόγησης. Anonymous feedback Σας ευχαριστούμε που συμπληρώσατε την φόρμα. Οι παρατηρήσεις σας είναι πολύτιμες για εμάς. Send feedback By WordPress Quiz plugin Admin Basecamp2025-02-13T00:15:32+03:00Κοινοποιήστε αν σας άρεσε!FacebookX