TEST CL2 1234567891011121314151617181920 Το χρονικό όριο για την απάντηση, έχει εξαντληθεί. TEST CL2 Θεωρητικές Εξετάσεις Πιστοποίησης HMCS – CL2 Παρακαλούμε πληκτρολογήστε τον κωδικό εισόδου (χωρίς copy-paste). The number of attempts remaining is 3 Θεωρητικές Εξετάσεις HMCS-CL2 Φόρμα Εγγραφής Παρακαλούμε συμπληρώστε το Επώνυμο και το Όνομα σας με κεφαλαία, όπως αναγράφονται στην ταυτότητα ή το διαβατήριο σας. Έχετε τρεις (3) προσπάθειες για να ολοκληρώσετε το τεστ. Καλή Επιτυχία ! ΕπώνυμοΌνομαΕπώνυμο (στα Αγγλικά)Όνομα (στα Αγγλικά)Ημερομηνία Γέννησης (π.χ. 1/1/2000)EmailΚινητό τηλέφωνο (χωρίς το +30)Περιοχή κατοικίας (π.χ. Αθήνα-Γκύζη)Έχω ολοκληρώσει και το πρακτικό σκέλος των εξετάσεων:Έχω ολοκληρώσει και το πρακτικό σκέλος των εξετάσεων:ΝαιΌχι 1 / 20 Tags: TEST CL2 1. Σε ποια θέση πρέπει να βρίσκεται ο κόμπος σύνδεσης των σχοινιών του ραπέλ, όταν ο επάνω κρίκος του ρελέ απ’ όπου παιρνούν τα σχοινιά, εφάπτεται με θετικής κλίσης βράχο, προκειμένου να αποφύγουμε κατά την ανάκληση, πιθανή εμπλοκή της άκρης του σχοινιού, εξαιτίας του φαινομένου «κρίκος Μετεώρων» ? A. Δεν έχει σημασία αν ο κόμπος είναι στον εσωτερικό ή στον εξωτερικό κλώνο, αρκεί να κάνουμε την ανάκληση τραβώντας το σχοινί, στο οποίο έχει γίνει ο κόμπος ένωσης τους. B. Ακριβώς στη μέση των δύο κλώνων. C. Στον εξωτερικό κλώνο ένωσης των σχοινιών, σε σχέση με τον βράχο. D. Στον εσωτερικό κλώνο ένωσης των σχοινιών, που είναι σε επαφή με τον βράχο. 2 / 20 Tags: TEST CL2 2. Με ποιο τρόπο αυτασφαλιζόμαστε στο ρελέ, μιας διαδρομής πολλαπλών σχοινιών ? A. Με κόμπο ψαλιδιά, που κάνουμε με το σχοινί που είμαστε δεμένοι, σε καραμπίνερ ασφαλείας που έχουμε τοποθετήσει στο master point του ρελέ. B. Με κόμπο καρδιάς που κάνουμε με το σχοινί που είμαστε δεμένοι, σε δύο απλά ίδιου σχήματος καραμπίνερ τα οποία τοποθετούμε στο master point του ρελέ, ώστε να μπορούμε εύκολα όταν χρειάζεται, να αυξομειώνουμε την απόσταση μας από το ρελέ. C. Με ιμάντα νάιλον (λανιέρα), που περνάμε με κόμπο αλουέτ στον ιμάντα εργασίας του μπωντριέ μας και στην άκρη του οποίου, τοποθετούμε καραμπίνερ ασφαλείας που περνάμε στο master point του ρελέ. D. Όπως και στην μονή σχοινιά, περνάμε στον ιμάντα εργασίας του μπωντριέ μας 1-2 σετάκια, τα οποία στη συνέχεια συνδέουμε στο master point του ρελέ. 3 / 20 Tags: TEST CL2 3. Σε ποιο σημείο του ιμάντα εργασίας του μπωντριέ μας, τοποθετούμε τον αυτοσφιγγόμενο κόμπο (φρένο), όταν κάνουμε ραπέλ ? A. Πάνω από τη λανιέρα αυτασφάλειας. B. Δεν έχει σημασία η θέση, αρκεί να σφίγγει καλά ο κόμπος πάνω στα σχοινιά του ραπέλ. C. Ανάμεσα στον καταβατήρα και τη λανιέρα αυτασφάλειας. D. Κάτω από τον καταβατήρα. 4 / 20 Tags: TEST CL2 4. Πως εφαρμόζουμε στην πράξη, την τεχνική μισού (ή διπλού) σχοινιού ? A. Ο επικεφαλής είναι δεμένος με δύο σχοινιά, τα οποία περνάει στις ασφάλειες εναλλάξ μια και τα δύο μαζί και μια ξεχωριστά. B. Ο επικεφαλής είναι δεμένος με δύο σχοινιά, τα οποία περνάει και τα δύο από κάθε ασφάλεια, ώστε να αυξηθεί η αντοχή τους (μισό+μισό = 1). C. Ο επικεφαλής είναι δεμένος με δύο σχοινιά, τα οποία τα περνάει στις ασφάλειες εναλλάξ ένα κάθε φορά ή όταν αυτό δεν είναι εφικτό, περνάει το ένα σχοινί από δύο συνεχόμενες ασφάλειες και στη συνέχεια το άλλο στην αμέσως επόμενη. D. Ο επικεφαλής είναι δεμένος με δύο σχοινιά, από τα οποία περνάει από τις ασφάλειες το ένα και μόνον αραιά και που το άλλο, το οποίο το έχει βασικά μαζί του για τα ραπέλ. 5 / 20 Tags: TEST CL2 5. Ποια είναι η πρώτη κίνηση που κάνουμε, εάν κατεβαίνοντας σε κάθοδο πολλαπλών ραπέλ, προσπεράσουμε εκ παραδρομής, το σημείο ρελέ, από το οποίο πρέπει να κάνουμε το επόμενο ραπέλ ? A. Κάνουμε μουλαρόκομπο για να μπλοκάρουμε την ασφαλιστική συσκευή και να μπορέσουμε να αφήσουμε τα χέρια μας ελεύθερα, ώστε να ξεκινήσουμε τους χειρισμούς ανόδου πάνω στα σχοινιά του ραπέλ. B. Κάνουμε γαλλικό αυτοσφιγγόμενο κόμπο κάτω από τον καταβατήρα μας και περνάμε σε αυτόν το σύστημα αυτασφάλισης μας (καραμπίνερ ασφαλείας σε λανιέρα που έχουμε περάσει στον ιμάντα εργασίας του μπωντριέ μας με αλουέτ). C. Τοποθετούμε με αλουέτ στον ιμάντα εργασίας του μπωντριέ μας, μια λανιέρα την οποία στη συνέχεια, περνάμε μέσα στο καραμπίνερ με τον γαλλικό αυτοσφιγγόμενο κόμπο, που έχουμε για φρένο στο ραπέλ. D. Κάνουμε γαλλικό αυτοσφιγγόμενο κόμπο πάνω από τον καταβατήρα μας και περνάμε σε αυτόν το σύστημα αυτασφάλισης μας (καραμπίνερ ασφαλείας σε λανιέρα που έχουμε περάσει στον ιμάντα εργασίας του μπωντριέ μας με αλουέτ). 6 / 20 Tags: TEST CL2 6. Σε περίπτωση κατάβασης με ραπέλ από την ίδια διαδρομή (αναρριχητική διαδρομή ανόδου), ποιες άκρες σχοινιών θα περάσουμε στους κρίκους του τελευταίου ρελέ της διαδρομής, για να στήσουμε το ραπέλ ? A. Θα δέσουμε τις άκρες των σχοινιών που είναι δεμένος ο δεύτερος (ή δύο δεύτεροι). B. Θα δέσουμε τη μια από τις άκρες των σχοινιών που είναι δεμένος ο επικεφαλής και μια από τις άκρες των σχοινιών που είναι δεμένος ο δεύτερος (ή δύο δεύτεροι). C. Δεν έχει σημασία ποιες άκρες θα δέσουμε, αρκεί οι άκρες αυτές, να έχουν περαστεί κατάλληλα από τους κρίκους του ρελέ. D. Θα δέσουμε τις άκρες των σχοινιών που είναι δεμένος ο επικεφαλής, που έφτασε πρώτος στο τελευταίο ρελέ. 7 / 20 Tags: TEST CL2 7. Σε ποια από τις παρακάτω περιπτώσεις, μας χρησιμεύει ο μουλαρόκομπος ? A. Για να αυτασφαλιστούμε στο ρελέ μπλοκάροντας την ολόκληρη ψαλιδιά. B. Για να έχουμε ομαλή ροή καθόδου στα ραπέλ και να μπορούμε να μπλοκάρουμε ανά πάσα στιγμή, τα σχοινιά της ασφαλιστικής συσκευής. C. Για να μπλοκάρουμε τα σχοινιά της ασφαλιστικής συσκευής ή τη μισή ψαλιδιά. D. Για να κατεβάσουμε στο κάτω ρελέ (ή στο έδαφος) τον/τους δεύτερο/δεύτερους. 8 / 20 Tags: TEST CL2 8. Πως θα επηρεαστεί ο Συντελεστής Πτώσης, αν κατά την διάρκεια μιας πτώσης του επικεφαλής, με (εν δυνάμει) Συντελεστή Πτώσης μεγαλύτερο του 1, ο ασφαλιστής προλάβει να πάρει μπόσικα μέσα από την ασφαλιστική συσκευή ? A. Θα αυξηθεί. B. Θα μειωθεί. C. Θα αυξηθεί μόνο εάν η πτώση συμβεί στην πρώτη σχοινιά της διαδρομής, ενώ εάν συμβεί στη δεύτερη και άνω σχοινιά, τότε θα μειωθεί. D. Θα αυξηθεί ως το πρώτο 1m της πτώσης και στη συνέχεια θα μειωθεί. 9 / 20 Tags: TEST CL2 9. Ποιο συνθηματικό του κώδικα επικοινωνίας μιας σχοινοσυντροφιάς χρησιμοποιούμε, όταν ολοκληρώσουμε την διαδικασία ενός ραπέλ και ασφαλιστούμε στο επόμενο ρελέ ή πατήσουμε στο έδαφος ? A. «Σχοινί τέλος» B. «Ραπέλ τέλος» C. «Ρελέ» D. «Ραπέλ ελεύθερο» 10 / 20 Tags: TEST CL2 10. Με δεδομένο ότι στην αντοχή υλικών ο Μ.Ο. βάρους ενός αναρριχητή είναι τα 80Kg, μέχρι πόσα άτομα μπορούν να κρεμαστούν στο καραμπίνερ ασφαλείας του master point ενός ρελέ, εάν το καραμπίνερ αυτό, έχει Safety Working Load 25 kN ? A. Μόνον ο ένας ή οι δύο ασφαλιζόμενοι (δεύτεροι). B. Ο ασφαλιστής και ένας ασφαλιζόμενος (δεύτερος). C. Μέχρι τρεις ασφαλιζόμενοι (δεύτεροι) και ο ασφαλιστής. D. Ο ασφαλιστής και δύο ασφαλιζόμενοι (δεύτεροι). 11 / 20 Tags: TEST CL2 11. Σε αναρριχητική διαδρομή πολλαπλών σχοινιών, στην άκρη ποιου (ή ποιων) σχοινιού (ή σχοινιών), θα δεθεί ο επικεφαλής της δεύτερης σχοινιάς, μιας σχοινοσυντροφιάς τριών ατόμων, που θέλουν να αλλάξει ο επικεφαλής, σε σχέση με την προηγούμενη σχοινιά ? A. Κρατάει την άκρη του σχοινιού που είναι δεμένος (ως δεύτερος), και δένεται επιπλέον με την ελεύθερη άκρη του ενός εκ των δύο σχοινιών, που είναι δεμένος ο προηγούμενος επικεφαλής (δηλ. την άκρη του σχοινιού που δεν έχει δεθεί στο ρελέ). B. Θα δεθεί με τις δύο άκρες των δύο σχοινιών, που είναι δεμένος ο προηγούμενος επικεφαλής. C. Θα δεθεί με την ελεύθερη άκρη του ενός εκ των δύο σχοινιών που είναι δεμένος ο προηγούμενος επικεφαλής, καθώς και με την άκρη που είναι δεμένος ο έταιρος δεύτερος. D. Κρατάει την άκρη του σχοινιού που είναι δεμένος (ως δεύτερος) και δένεται επιπλέον με την άκρη του σχοινιού που είναι δεμένος ο έταιρος δεύτερος. 12 / 20 Tags: TEST CL2 12. Ποιο κόμπο χρησιμοποιούμε για την ένωση δύο σχοινιών διαφορετικής διατομής στο ραπέλ ? A. Μουλαρόκομπο B. Οχτάρι C. Γαϊδουρόκομπο D. Κόμπο οδηγού 13 / 20 Tags: TEST CL2 13. Με τι βάρος γίνονται τα “Test Falls” της UIAA για τα μισά σχοινιά ? A. 80 kg B. 100 kg C. 75 kg D. 55 kg 14 / 20 Tags: TEST CL2 14. Ποιος από τους παρακάτω κόμπους, μπορει να λυθεί υπό τάση, ενώ κρέμεται σε αυτόν ένα φορτίο ? A. Ο κόμπος Lorenzi B. Ο κόμπος Καρδιάς C. Η ολόκληρη Ψαλιδιά D. Ο Μουλαρόκομπος 15 / 20 Tags: TEST CL2 15. Ποιος από τους παρακάτω, είναι ο λόγος που χρησιμοποιούμε τον γαλλικό αυτοσφιγγόμενο κόμπο, στο ραπέλ ? A. Επειδή ξεσφίγγει πιο δύσκολα σε σχέση με άλλους αυτοσφιγγόμενους κόμπους και μας κρατάει σταθερούς πάνω στα σχοινιά του ραπέλ (δεν γλιστράει ακούσια). B. Για να ελέγχουμε την ταχύτητα καθόδου και να μπορούμε οποιαδήποτε στιγμή να σταματήσουμε, χωρίς να κρατάμε το μη ενεργό τμήμα των σχοινιών. C. Για να μην δημιουργούνται τριβές στον καταβατήρα και να μπορούμε να κατεβαίνουμε πιο ομαλά και με μεγαλύτερη ασφάλεια. D. Για να κατεβαίνουμε πιο ομαλά και να μπορούμε οποιαδήποτε στιγμή να σταματήσουμε, κρατώντας μόνο το μη ενεργό τμήμα των σχοινιών καθόδου. 16 / 20 Tags: TEST CL2 16. Ποιο συνθηματικό του κώδικα επικοινωνίας σχοινοσυντροφιάς χρησιμοποιούμε, όταν σε διαδρομές πολλαπλών σχοινιών, ο επικεφαλής αυτασφαλιστεί στο ρελέ ? A. «Αυτασφαλίστηκα» B. «Ασφαλίστηκα» C. «Ρελέ» D. «Βγάλε με» 17 / 20 Tags: TEST CL2 17. Σε ποια από τις παρακάτω γωνίες ισοστάθμισης ενός ρελέ δύο σημείων, οι επιμέρους ασφάλειες του, δέχονται ποσοστιαία τη λιγότερη φόρτιση ? A. 45,5º B. 60° C. 30° D. 75,5° 18 / 20 Tags: TEST CL2 18. Ποιοι από τους παρακάτω κόμπους, ανήκουν στη κατηγόρια των αυτομπλοκαριζόμενων (ασφαλίζουν & μπλοκάρουν ταυτόχρονα) ? A. Lorenzi & ολόκληρη ψαλιδιά. B. Μουλαρόκομπος & κόμπος καρδιάς. C. Μισή ψαλιδιά & κόμπος καρδιάς. D. Κόμπος καρδιάς & Lorenzi. 19 / 20 Tags: TEST CL2 19. Σε διαδρομή πολλαπλών σχοινιών, σε ποια από τις παρακάτω περιπτώσεις, ένας αναρριχητής, κινδυνεύει να κάνει πτώση με συντελεστή μεγαλύτερο του 1 ? A. Στο τέλος της πρώτης σχοινιάς της διαδρομής. B. Στη μέση της δεύτερης σχοινιάς της διαδρομής. C. Στο τέλος της δεύτερης σχοινιάς της διαδρομής. D. Στο ξεκίνημα της δεύτερης σχοινιάς της διαδρομής. 20 / 20 Tags: TEST CL2 20. Με τι συντελεστή πτώσης γίνονται τα “Test Falls” της UIAA, για τα μισά σχοινιά ? A. 1,77 B. 2 C. 0,77 D. 1,7 Your score is Φόρμα Αξιολόγησης. Anonymous feedback Σας ευχαριστούμε που συμπληρώσατε την φόρμα. Οι παρατηρήσεις σας είναι πολύτιμες για εμάς. Send feedback By WordPress Quiz plugin Admin Basecamp2025-03-25T21:40:19+03:00 Κοινοποιήστε αν σας άρεσε! FacebookX