TEST ML4 1234567891011121314151617181920 Το χρονικό όριο για την απάντηση, έχει εξαντληθεί. TEST ML4Θεωρητικές Εξετάσεις Πιστοποίησης HMCS – ML4 Παρακαλούμε πληκτρολογήστε τον κωδικό εισόδου (χωρίς copy-paste). The number of attempts remaining is 3Θεωρητικές Εξετάσεις HMCS-ML4Φόρμα ΕγγραφήςΠαρακαλούμε συμπληρώστε το Επώνυμο και το Όνομα σας με κεφαλαία, όπως αναγράφονται στην ταυτότητα ή το διαβατήριο σας. Έχετε τρεις (3) προσπάθειες για να ολοκληρώσετε το τεστ. Καλή Επιτυχία ! ΕπώνυμοΌνομαΕπώνυμο (στα Αγγλικά)Όνομα (στα Αγγλικά)Ημερομηνία Γέννησης (π.χ. 1/1/2000)EmailΚινητό τηλέφωνο (χωρίς το +30)Περιοχή κατοικίας (π.χ. Αθήνα-Γκύζη)Έχω ολοκληρώσει και το πρακτικό σκέλος των εξετάσεων:Έχω ολοκληρώσει και το πρακτικό σκέλος των εξετάσεων:ΝαιΌχι 1 / 20 Tags: TEST CL31. Πόση ώρα κατά μέσο όρο, μπορεί να αντέξει ένας κρεμασμένος στα σχοινιά αναρριχητής που δεν κινείται, πριν εκδηλώσει συμπτώματα συνδρόμου ανάρτησης (suspension trauma) ? A. 15 min B. 45 min C. 30 min D. 60 min 2 / 20 Tags: TEST CL32. Πως τοποθετείται η πύλη του καραμπίνερ που περνά το σχοινί του ο επικεφαλής, όταν σε διαδρομή παραδοσιακής αναρρίχησης, έχει τοποθετήσει στο βράχο μια φορητή ασφάλεια ? A. Αντίθετα από τον βράχο, αλλά σύμφωνα με την κατεύθυνση της κίνησης του αναρριχητή. B. Αντίθετα από την κατεύθυνση της κίνησης του αναρριχητή και αντίθετα από τον βράχο. C. Δεν έχει σημασία η κατεύθυνση της πύλης, αρκεί να έχει κλιπαριστεί σωστά το σχοινί στο καραμπίνερ. D. Προς την μεριά του βράχου, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση της κίνησης του αναρριχητή. 3 / 20 Tags: TEST CL33. Τι οφείλει να κάνει ο επικεφαλής, για την καλύτερη ασφάλιση του/των δεύτερου/δεύτερων, σε μια δύσκολη ή/και εκτεθειμένη τραβέρσα ? A. Να τοποθετήσει μια καλή ασφάλεια, πριν το δύσκολο πέρασμα της τραβέρσας. B. Να τοποθετήσει μια καλή ασφάλεια, μετά το δύσκολο πέρασμα της τραβέρσας. C. Να βάλει μια καλή ασφάλεια πριν το δύσκολο πέρασμα της τραβέρσας και μια μετά από αυτό. D. Δεν έχει σημασία αν θα βάλει ή όχι ασφάλεια μετά το δύσκολο πέρασμα της τραβέρσας. 4 / 20 Tags: TEST CL34. Τι κάνουμε για να τοποθετήσουμε ένα φρέντ στο βράχο ? A. Ψάχνουμε για σχισμές με παράλληλο σχήμα και ανομοιόμορφη σαγρέ επιφάνεια, ώστε να σφηνώσει πιο αποτελεσματικά λόγω καλύτερων τριβών. B. Τραβάμε την πλαστική μπάρα, ώστε οι έδρες του φρέντ να μαζευτούν και ο όγκος τους να μειωθεί ελάχιστα περισσότερο από την μέση του μεγέθους τους, πριν το τοποθετήσουμε στην σχισμή. C. Ψάχνουμε για σχισμές τους βράχου που να στενεύουν προς τα κάτω και προς τα έξω, ώστε να έχουμε την καλύτερη δυνατή τοποθέτηση. D. Τραβάμε την πλαστική μπάρα, ώστε οι έδρες του φρέντ, να μαζευτούν και ο όγκος του να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο, πριν το τοποθετήσουμε στην σχισμή. 5 / 20 Tags: TEST CL35. Ποιον από τους παρακάτω κόμπους ενδείκνυται να χρησιμοποιήσουμε, ως τμήμα της αυτασφάλειας μας, όταν θέλουμε να προσπεράσουμε ένα κόμπο στο ραπέλ (R12) ? A. Lorenzi B. Μάρινερ C. Πεταλούδα D. Οχτάρι 6 / 20 Tags: TEST CL36. Ποιος είναι ο ασφαλέστερος τρόπος, για να σεκαριστούμε σε μια φορητή ασφάλεια (π.χ. καρύδι, φρέντ κλπ), στην παραδοσιακή αναρρίχηση επικεφαλής ? A. Λέμε στον ασφαλιστή, να πάρει καλά τα μπόσικα στο ένα από τα δύο σχοινιά που είμαστε δεμένοι. B. Λέμε στον ασφαλιστή, να αφήσει το σχοινί χαλαρό μέσα στην ασφαλιστική συσκευή. C. Λέμε στον ασφαλιστή, να πάρει καλά τα μπόσικα και στα τα δύο σχοινιά που είμαστε δεμένοι. D. Κρεμόμαστε από την φορητή ασφάλεια, με ένα σετάκι στο οποίο έχουμε κάνει ολόκληρη ψαλιδιά με το σχοινί που είμαστε δεμένοι. 7 / 20 Tags: TEST CL37. Που μας χρησιμεύει κυρίως ο μουλαρόκομπος ? A. Στην ανάβαση/κατάβαση ενός σταθερού σχοινιού (ή σταθερών σχοινιών). B. Στην αυτασφάλιση του επικεφαλής στο ρελέ, μπλοκάροντας την ολόκληρη ψαλιδιά. C. Στο μπλοκάρισμα των σχοινιών της ασφαλιστικής συσκευής ή της μισής ψαλιδιάς. D. Στην ασφάλιση από το ρελέ ενός ή δύο δεύτερων. 8 / 20 Tags: TEST CL38. Ποιος είναι από τους παρακάτω αυτοσφιγγόμενους κόμπους, ενδείκνυται περισσότερο για την κατάβαση μας πάνω σε τεντωμένα σχοινιά ? A. Κοτσίδα B. Backman C. Γαλλικοκοτσίδα D. Γαλλικός 9 / 20 Tags: TEST CL39. Ποιος είναι ο ιδανικός κόμπος, για να απομονώσουμε το χτυπημένο (ή φθαρμένο) σημείο ενός σχοινιού ? A. Μουλαρόκομπος B. Οχτάρι C. Πεταλούδα D. Γαϊδουρόκομπος 10 / 20 Tags: TEST CL310. Ποιος είναι ο ιδανικός κόμπος για να ασφαλιστούμε πάνω στα σχοινιά του ραπέλ, όταν θέλουμε να κάνουμε πέρασμα κόμπου (R12) ? A. Μασάρ B. Προύζικ C. Backman D. Γαλλικός 11 / 20 Tags: TEST CL311. Ποιες από τις παρακάτω, περιλαμβάνονται στις βασικές παραμέτρους, ενός ρελέ με προδιαγραφές ΕRNEST ? A. Ισοσταθμισμένο – Πλεονάζον – Μη Επιμηκυνόμενο B. Εξισούμενο – Ισοσταθμισμένο – Ελαφρώς Επιμηκυνόμενο C. Ισοσταθμισμένο – Πλεονάζον – Επιμηκυνόμενο D. Κατευθυνόμενο – Ισοσταθμισμένο – Αυτομπλοκαριζόμενο 12 / 20 Tags: TEST CL312. Τι πρέπει να προσέχουμε, όταν αγοράζουμε ένα σχοινί για παραδοσιακή αναρρίχηση ? A. Να έχει όσο το δυνατόν μικρότερη διάμετρο (για μισό σχοινί). B. Να έχει όσο το δυνατόν μικρότερο Impact Force. C. Να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο όριο θραύσης (SWL). D. Να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο Impact Force. 13 / 20 Tags: TEST CL313. Τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση ενδεχόμενης πτώσης του επικεφαλής, σε διαδρομή παραδοσιακής αναρρίχησης, για να μειώσουμε το Impact Force, στο ξεκίνημα της δεύτερης και άνω σχοινιάς ? A. Μειώνουμε την απόσταση του ασφαλιστή από το ρελέ και τοποθετούμε στο master point του, ένα σετάκι, από όπου περνάμε το ένα από τα δύο σχοινιά του επικεφαλής. B. Αυξάνουμε την απόσταση του ασφαλιστή από το ρελέ και τοποθετούμε στο master point του, ένα σετάκι, από όπου περνάμε το ένα από τα δύο σχοινιά του επικεφαλής. C. Ο ασφαλιστής ασφαλίζεται στο master point με ένα μακρύ ιμάντα 120 cm, ώστε να αυξήσει όσο περισσότερο γίνεται, την απόσταση του από το ρελέ. D. Στο ξεκίνημα της σχοινιάς, ο ασφαλιστής παίρνει πολύ καλά τα μπόσικα των σχοινιών του επικεφαλής, ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο δυνατόν, το μήκος πιθανής πτώσης του. 14 / 20 Tags: TEST CL314. Ποιο είναι το φορτίο που θα δεχθεί μια ασφάλεια (π.χ. καρύδι), κατά την ανάσχεση μιας πτώσης, που δημιουργεί φορτίο 3 kN ? A. 3 kN B. 6 kN C. 4 kN D. 5 kN 15 / 20 Tags: TEST CL315. Αν κατά την διάρκεια της αναρρίχησης περιπέτειας, χρειαστεί ο επικεφαλής να κάνει τεχνητή αναρρίχηση, τότε ποια απο τις παρακάτω διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσει ? A. Κλιπάρει το ένα από τα δύο σχοινιά, στην ασφάλεια που έχει προσπεράσει και η οποία δεν δέχεται πλέον φόρτιση. B. Κλιπάρει και τα δύο σχοινιά, στην από κάτω φορητή ασφάλεια, ώστε αν για κάποιο λόγο (π.χ. κατολίσθηση), κοπεί το ένα από αυτά, να τον κρατήσει το άλλο. C. Κλιπάρει πρώτα τον ιμάντα daisy chain, στη νέα φορητή ασφάλεια που τοποθέτησε και αφού κρεμαστεί με όλο του το βάρος σε αυτή, στη συνέχεια αφαιρεί την προηγούμενη daisy chain από την κάτω φορητή ασφάλεια (π.χ. καρύδι). D. Κλιπάρει το ένα από τα δύο σχοινιά που είναι δεμένος, στην νέα φορητή ασφάλεια που τοποθέτησε και λέει στον ασφαλιστή να πάρει καλά τα μπόσικα, ώστε να μπορέσει να σεκαριστεί σε αυτή, για να τοποθετήσει με μεγαλύτερη άνεση, την επόμενη φορητή ασφάλεια. 16 / 20 Tags: TEST CL316. Κατά την διάρκεια διαδρομής παραδοσιακής αναρρίχησης, έχουμε συνδέσει σε ένα ρελέ τρείς (3) επιμέρους φορητές ασφάλειες, οι οποίες αποτελούνται από ένα καρύδι που έχει SWL (Safety Working Load) 7 κΝ, ένα φρέντ με SWL 8 kN και ένα εξάεδρο με SWL 9 kN. Ποια είναι η συνολική αντοχή του ρελέ ? A. 27 kN B. 18 kN C. 24 kN D. 21 kN 17 / 20 Tags: TEST CL317. Ποια είναι η συνδεσμολογία που θα επιλέξουμε, αν σε ένα ρελέ παραδοσιακής αναρρίχησης που αποτελείται από τρεις (3) φορητές ασφάλειες (καρύδι, φρέντ, εξάεδρο), χρειαστεί να μοιράσουμε τις δυνάμεις, ώστε το καρύδι και το φρέντ να πάρουν από 17% του συνολικού φορτίου έκαστο και το εξάεδρο 66% από αυτό ? A. Δημιουργούμε ένα υπορελέ, συνδέοντας το καρύδι και το φρέντ με έναν ιμάντα και ισοσταθμίζοντας τα, και στη συνέχεια με ένα 8μετρο κορδονέτο (kevlar), συνδέουμε το master point του υπορελέ και το εξάεδρο, περνώντας διπλή λούπα του κορδονέτου στο εξάεδρο και μονή στο master point του υπορελέ. B. Συνδέουμε τις ασφάλειες με 8μετρο κορδονέτο (kevlar) και περνάμε στο εξάεδρο και το φρέντ μονές λούπες του κορδονέτου, ενώ στο καρύδι διπλή. C. Δημιουργούμε ένα υπορελέ, συνδέοντας το φρέντ και το εξάεδρο με έναν ιμάντα και ισοσταθμίζοντας τα, και στη συνέχεια με ένα 8μετρο κορδονέτο (kevlar) συνδέουμε το master point του υπορελέ και το καρύδι, περνώντας διπλή λούπα του κορδονέτου στο εξάεδρο και μονή στο master point του υπορελέ. D. Συνδέουμε τις ασφάλειες με 8μετρο κορδονέτο (kevlar) και περνάμε στο εξάεδρο διπλή λούπα του κορδονέτου, ενώ στις άλλες δύο (καρύδι & φρέντ) μονή. 18 / 20 Tags: TEST CL318. Τι μπορούμε να κάνουμε με μια πλακέτα GiGi ? A. Ασφάλιση επικεφαλής & ραπέλ. B. Ασφάλιση ενός ή δύο δεύτερων. C. Ασφάλιση επικεφαλής & ζουμάρισμα. D. Όλα τα παραπάνω. 19 / 20 Tags: TEST CL319. Ποια η διαφορά μεταξύ της τεχνικής δυσκολίας και της σοβαρότητας μιας αναρριχητικής διαδρομής ? A. Η τεχνική δυσκολία, εκφράζει τη βαθμολογία των κινήσεων μιας διαδρομής που γίνονται τεχνητά, ενώ η σοβαρότητα τη δυσκολία σε σχέση με την κινησιολογία των περασμάτων της που γίνονται ελεύθερα. B. Η σοβαρότητα εκφράζει την επικινδυνότητα μιας διαδρομής, ενώ η τεχνική δυσκολία τη δυσκολία σε σχέση με την κινησιολογία, των τριών πιο δύσκολων περασμάτων της. C. Η σοβαρότητα εκφράζει τον βαθμό δυσκολίας των πιο σοβαρών περασμάτων (crux), της διαδρομής, ενώ η τεχνική δυσκολία τη γενική (κατά μέσο όρο) δυσκολία των περασμάτων της, από κινησιολογική άποψη. D. Η τεχνική δυσκολία εκφράζει τη βαθμολογία της δυσκολότερης σχοινιάς της διαδρομής από κινησιολογική άποψη, ενώ η σοβαρότητα τη γενική επικινδυνότητα της, ως προς διάφορους αστάθμητους παράγοντες (όπως π.χ. σαθρά κλπ). 20 / 20 Tags: TEST CL320. Ποιος είναι ο πρώτος χειρισμός που κάνουμε, όταν φτάνουμε έναν αναρριχητή, με σκοπό να τον κατεβάσουμε με συνοδευόμενο ραπέλ (R13) ? A. Μπαίνουμε με μια λανιέρα και καραμπίνερ ασφαλείας, στο καραμπίνερ που κρέμεται ο καταβατήρας του και κρεμόμαστε σε αυτόν. B. Μπαίνουμε με μια λανιέρα και καραμπίνερ ασφαλείας στο κεντρικό ιμάντα εργασίας του μπωντριέ του, προσθέτοντας το βάρος μας σε αυτόν, ώστε να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε για τους χειρισμούς απεμπλοκής, το δικό του φρένο (γαλλικός αυτοσφιγγόμενος). C. Τοποθετούμε έναν αυτοσφιγγόμενο κόμπο, πάνω από τον καταβατήρα του και μπαίνουμε (κρεμόμαστε), με μια λανιέρα και καραμπίνερ ασφαλείας σε αυτόν. D. Κάνουμε κόμπο Μάρινερ σε ένα καραμπίνερ ασφαλείας HMS, που κρεμάμε στο μπωντριέ μας και στη συνέχεια το περνάμε με καραμπίνερ ασφαλείας, στο καραμπίνερ που κρέμεται ο καταβατήρας του. Your score isΦόρμα Αξιολόγησης. Anonymous feedback Σας ευχαριστούμε που συμπληρώσατε την φόρμα. Οι παρατηρήσεις σας είναι πολύτιμες για εμάς. Send feedback By WordPress Quiz plugin Admin Basecamp2025-02-13T00:58:39+03:00Κοινοποιήστε αν σας άρεσε!FacebookX